Gliwicko

Myślałam, że w tym mieście nie będzie działo się nic. Myliłam się paskudnie. W ten weekend zaczął się cykl pokazów noszących dźwięczna nazwę Ulicznicy (http://.ulicznicy.pl). Żonglowanie, skakanie, bębny, ogień, muzyka na żywo, teatr, performance. Postaram się za tym nadążyć, choć już wiem, ze część rzeczy mnie ominie, jak na przykład koncert Transkapeli. W ten weekend królowały Juggling Days- młodzi artyści nie tylko z Polski rozłożyli się ze sprzętem w Parku Chopina, przy Palmiarni, gdzie koczowali do wieczora, by w końcu przenieść się na Rynek.

No i te dwa koty, patrzyły sie na mnie takim mądrym ‚Serious Cat’ wzrokiem.

Na koniec ważki z dzisiejszego pobytu nad jeziorem Pławniowickim. Siedząc w trawie dostałam kichawicy, ale warto było, zdjęcia są ;)

Skomentuj

