Lost Days 2011: Victorian Ghosts

W dniach 6-8.05.2011 w Lublinie odbył się plener zdjęciowy w klimatach Staempunk/Victorian Horror o tajemniczej nazwie Lost Days: Victorian Ghosts Jest to już druga odsłona tej imprezy, w zeszłym roku zdjęcia modeli wykonywane były na lubelskiej starówce, natomiast teraz ekipa przeniosła się do lubelskiego Ogrodu Botanicznego i Muzeum Wsi Lubelskiej, które klimatem były bardzo bliskie panującej na tej edycji konwencji. Plener liczył ponad 100 osób- modeli, fotografów, gżdaczy i organizatorów. Pogoda była iście straceńcowa- cały dzień siąpił zimny deszcz, wiał ostry wiatr, jednak te surowe warunki nie odciągnęły uczestników od wędrowania po co ciekawszych zakątkach botanika i skansenu.

Poniżej prezentuję wyniki mojej pracy z modelami. Jestem z nich bardzo zadowolona, były to pierwszy raz, kiedy robiłam zdjęcia ludziom, a bardzo się tym wszystkim stresowałam :) No, ale ileż można pstrykać kwiatki.

Dziękuję wszystkim, którzy ze mną współpracowali i pomogli zdobyć nowe punkty doświadczenia w kapryśnej sztuce, jaką jest fotografia. Mam nadzieję, że uda mi się za rok również wziąć w tym wydarzeniu udział :)

Skomentuj

